Welcome

Custom orders

*** AT THIS MOMENT I CAN'T TAKE CUSTOM ORDERS ***

16 December 2018

Voor de Nederlandstalige bezoekers (updated)

Beste Nederlandstalige bezoeker,

Deze site is in het engels omdat de meeste bezoekers uit Amerika komen. Maar ik snap heel goed, zeker wanneer je net begint, dat dat helemaal ingewikkeld wordt!
Bovenaan de pagina zie je een google balk waar je kunt kiezen de pagina naar het Nederlands te vertalen maar je mag ook altijd contact met me opnemen!
Vanaf 15 december 2018 is het ook mogelijk om je vraag te stellen in mijn Nederlandstalige Facebook groep https://www.facebook.com/groups/1153981154769635/. Word snel lid en nodig je vrienden uit!

Wat vind je op deze pagina?
Op deze pagina vind je snijbestanden / plotterbestanden voor je plotter.
Of je nu een Silhouette cameo curio portrait hebt, een Cricut of een ander snijmachine, de bestanden zijn met vele soorten software te openen.
De bestanden worden getest in Silhouette Studio, Cricut Design Space, Sure Cuts a Lot, Make the Cut en Inkscape.
Ook vind je op deze pagina extra uitleg bij de bestanden.

Waar kan ik de bestanden kopen?
Je kunt de snijbestanden / plotterbestanden kopen in mijn Etsy shop http://dutchsvgdesigns.etsy.com. Het voordeel is dat je met Ideal kunt betalen.
Heb je een speciaal verzoek, neem dan gerust contact me me op. Dat kan via de Etsy shop maar natuurlijk ook weer via facebook.

Groetjes,
Sandra

No comments:

Post a Comment